Thursday, February 10, 2011

PELIK DAN MEMBINGGUNGKAN

Hari ni memang ada sesuatu yang sangat pelik dalam rumah saya, macam mana pula 'Lighter' boleh ada di atas meja makan sedangkan dalam rumah saya cuma ada 3 orang, saya, isteri saya, dan anak saya dan kami mana la pandai merokok. Macam megik pula, petang tadi selepas balik rumah tidak kelihatan pula tapi selepas siap masak dan baru saja nak menjamu selera tiba tiba ternampak....!@@@?@!%&*.. ehh...pelik sungguh.... bimbang juga mana la tahu ada orang curi curi masuk, tapi pintu berkunci mustahil la dapat masuk kecuali la panjat dinding ruang belakang.....emMMMM....boleh jadi juga.....tapi siapa?.....


ni la lighter yang saya maksudkan...kalau lighter baru kita semua pun tahu menilai kan baru atau tidak tapi ni siap ada cap jadi lagi......emm....risau juga..

No comments:

Post a Comment